TUTI TIPPEK

Netezőknek, gyarapodni kívánó, tevékeny embereknek.

INGYENES MUNKAERŐ

Cselekedj igy:


Adj fel figyelemfelkeltő, feltűnő, szellemes hirdetéseket, miután belefogtál egy remek üzletbe! 
(pl. azok közül, amikre az első tippemben utalok érintőlegesen)...
Írj meg az érdeklődőknek egy automatikus választ, és állítsd aktívra az e-mail pf.-odban annak elküldését. Amikor a hirdetéseidre közvetlen email címről küldött levelek jönnek, a pf-od azonnal elküldi a válaszodat az érdeklődőknek. Ha az automatikus válaszod, vagy az a hely, ahová elirányítja az érdeklődőt (pl. a kedvenc üzleted honlapjára a saját kódodon keresztül)... korrekt, informatív, és elégséges, akkor az üzleted bővülni fog állandó személyes közreműködésed nélkül is, mert a pf.-od ingyen dolgozik neked! Ha éppen nem tudsz olyan remek üzleti lehetőséget, amit érdemes bárkinek bárhol elkezdeni, és végezni, akkor itt és most ismét ajánlom neked az első tippemben javasoltak egyikét-másikát, amit fillérekért, vagy
ingyenesen, kockázatmentesen
elkezdhetsz Te is, és mások is majd rajtad keresztül csatlakozva!
Ha eddig megvagy, utána már csak hirdetned kell időnként, hogy az érdeklődések rendszeresen jöjjenek. Legjobb, ha létrehozol valami honlapfélét valami ingyenes helyen, mint én magam is itten. Erre csak hivatkoznod kell röviden az automatikus válaszodban, ez majd utána beszél helyetted is, így Te akár aludhatsz is, nyaralhatsz is, ezek dolgoznak helyetted!

Ha valakinek van nagyobb e-mail adatbázisa, és abban esetleg szétküldene egy-egy információt, felhívást eredmény centrikus ellenszolgáltatásért, az jelentkezhet, és egyedi megállapodás szerint eljárva, kölcsönösen előnyös módon megtaláljuk a megoldást.



KÖLCSÖNADOTT FUNKCIÓ

Abban az esetben, ha a "Tedd az ablakodba" menüpontban foglaltak szerinti kérésnek nem tudsz, nem akarsz, vagy nem mersz eleget tenni, de reklámoznád valahogyan a honlapot, illetve szerveznél másokat erre a feladatra, lehetőségre, akkor saját, gyakran használt e-mail fiókod automatikus válasz funkcióját felajánlhatod a Tuti Tippek honlap részére reklámcéllal. Ebben az esetben nem fontos kitenni a plakátot a saját ablakodba ahhoz, hogy szervezni kezdjél.

Állítsd be a postafiókod automatikus válasz funkcióját (kivéve a gmail-t, mert az nem bizonyult megfelelőnek)az alábbi szöveggel:

TUTI TIPPEK netezőknek, gyarapodni kívánó tevékeny embereknek! Érdeklődjön a részletekről a ...kódra hívatkozva a tutitippek@citromail.hu címre írva!

Amennyiben vállalni kívánod a fenti automatikus válasz beállítását, előtte jelezd ezt, és  kérjél egy kódot e-mailben. Ha a kódodra hivatkozva jön majd a későbbiekben e-mailben érdeklődés, az ugyanúgy értékelhető lesz, mintha plakát lenne az ablakodban.
Ha ezt a beállítást elvégezted, és az valóban működik is, jelezd egy e-mailben a "Tedd az ablakodba" menüpontban megadott e-mail címre, és kérjed a tájékoztatót a további teendőkről, illetve részletekről!


Sokan keresnek valamilyen aktív, vagy passzív kereseti lehetőséget az interneten. Legtöbben a passzívat szeretnék megtalálni, vagyis olyat, ami akkor is hoz pénzt, ha nem foglalkozik vele tevékenyen az ember.


Nos, itt most mindkettőre van lehetőség:


Aktív kereseti lehetőség az, ha valaki aktívan igyekszik találni olyan e-mail cím tulajdonosokat szerte az egész országban, akik hajlandók kölcsönadni saját e-mail postafiókjuk automatikus válasz funkcióját a Tuti Tippek honlap részére.  Minden ilyen eredményesen megtalált (megnyert) postafiókért konkrét összeg üti a megtaláló markát.


Passzív kereseti lehetőség az, ha valaki a saját postafiókjának automatikus válasz funkcióját adja kölcsön, mert az automatikus válaszok által generált érdeklődések után is fizetség jár. Ez valóban egy passzív lehetőség, hiszen ezért nem kell dolgozni, csak egyetlen egyszer beállítani a saját postafiókban egy egyébként ingyenes funkciót, és utána az már önmagától működik, minden beérkező e-mailre válaszolva azonnal elküldi ezt a beállított választ, ami az esetleges érdeklődéseket fogja generálni, a megfelelő kódra hivatkozva, tehát azonosítható módon. Akinek elég nagy e-mail forgalma van, az komoly eredményre is számíthat, passzív formában is.


Az eredményes reklámok tehát eredményeket realizálnak azoknak is, akik így közreműködnek a reklámozásban. Sajnos a reklámra költött pénz nagyon jelentős része csak kidobott pénz, mert nem hoz érdeklődést, vagy csak nagyon keveset. Az eredmény centrikus reklámozás jobb, mert eredményért bárki szívesebben fizet, mint valami nagy ígéretért, ami aztán nem hozza a várt eredményt.

Ennek szellemében érdemes átgondolni ezeket a lehetőségket.







Weblap látogatottság számláló:

Mai: 26
Tegnapi: 1
Heti: 27
Havi: 341
Össz.: 97 702

Látogatottság növelés
Oldal: 03. tipp
TUTI TIPPEK - © 2008 - 2024 - tutitippek.hupont.hu

A honlap magyarul nem csak a weblap első oldalát jelenti, minden oldal együtt a honlap.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »